2012. november 18., vasárnap

Érzelmi stresszoldás kineziológiával

Amikor negatív érzelmek tartanak fogva bennünket, tehát konkrét személyekhez, helyzetekhez és eseményekhez köthető érzelmi stresszel terheltek vagyunk, érzelmi stresszoldást érhetünk el különféle kineziológiai technikák segítségével. Széles tárházból választhatunk olyan eljárásokat, melyek révén rövid idő alatt visszanyerhetjük harmóniánkat. A negatív érzelmi töltéstől megszabadulva az adott témában többnyire megnövekszik tisztánlátásunk. Így közelebb kerülhetünk ahhoz is, hogy problémáink már ne leküzdhetetlen akadályokként tornyosuljanak, hanem kihívásokká, megoldandó feladatokká váljanak. Valamint elég erőt, higgadtságot, kreativitást fogunk magunkban érezni ahhoz, hogy szembesüljünk velük.

Íme a széles tárházból egy olyan technika, amit bárki könnyűszerrel kipróbálhat. Sok sikert kívánok hozzá.

Érzelmi stresszel terhelt állapotban - ez lehet egy jelenbeli ügy vagy valamilyen fájdalmas múltbéli emlék egyaránt - tegyük egyik kezünket a homlokunkra, másikat pedig a fejünkre hátul a fülünkkel egy vonalban, a szemünket csukjuk be, lélegezzünk mélyeket orron be, szájon ki.

Gondoljuk végig a stresszt okozó élethelyzetet, eseményt.
Gondosan figyeljük meg mit látunk, mit hallunk, milyen testérzetet vált ki, amint mindezt igyekszünk felidézni. Háromszor gondoljuk végig a történetet, igyekezve minél több részletet feleleveníteni. Ezután gondoljuk át, milyen számunkra kedvező végkimenetel az, amire a lelkünk mélyén valójában vágyunk és ezt is képzeljük el minél részletgazdagabban, közben minden érzékszervünk számára keressünk valamilyen képzeletbeli pozitív élményt. Időzzünk el ebben egy kis ideig.

Vegyük le a kezünket és figyeljük meg magunkon a változást.

Örömmel fogadom a visszajelzéseket az Üzenőfalon, hiszen ez mások számára is tanulságul szolgálhat. Mindannyiunk érdeke, hogy lehetőleg ne terheljenek bennünket és a körülöttünk élőket nyomasztó negatív érzelmi stresszek.

Érzelmi stresszoldás, stresszoldó kineziológiai kezelések - Napraforgó Kineziológia

2012. október 12., péntek

Tiszta vizet a pohárba!

A víz az egyik legjobb stresszoldó.


A kezelések és az otthoni megerősítések során végzett kineziológiai gyakorlatokkal aktivizáljuk az energiánkat. Ahhoz, hogy az aktivizált energia szabadon áramolhasson a testnek szüksége van vízre mint szállítóeszközre. A víz nemcsak a lendület hajtóereje, hanem az energiánk is. Sok tanulási nehézség és koncentrációs probléma helyrehozható, ha fokozottan odafigyelünk testünk vízháztartására.

Klienseimmel találkozva gyakran tapasztalom, hogy a vízivás fontosságára újra és újra fel kell hívnom a figyelmet.
Dehidrált állapotban nem működik megfelelően az izomtesztelés és az oldások hatékonyságát is rontja, ha a kezelés utáni időszakban kevés vizet fogyasztunk. Nem teát, nem gyümölcslevet, nem üdítőt: VIZET.
Elegendő víz hiányában az emberi szervezet működése nem optimális és ez számos probléma forrása lehet. A sejtek jó kommunikációja érdekében a minimális vízszükséglet naponta 2 dl minden testsúly 10 kg-ra számolva.
Ha csak erre az egyszerű dologra tudatosan odafigyelünk és minden nap elfogyasztunk legalább ennyit, máris sokat tettünk az egészségünkért. Stressz esetén pedig még ennél is többre van szükség, ami akár két-háromszoros mennyiség is lehet.

Szervezetünk dehidráltságát nem mindig jelzi a szomjúság, viszont sok egyéb tünet jelentkezhet, például különféle fájdalmak, figyelmetlenség. A víz az információszállítás alapvető közege, képes minden információt felvenni, amellyel érintkezésbe kerül és ezt az információt képes más rendszerekbe átvinni. Ezen az elven működnek a homeopátiás szerek is. Ezért olyan fontos, hogy mit iszunk és mennyit.
Az általunk elfogyasztott víznek lehetőleg káros anyagoktól mentesnek kell lennie, ásványi anyagokban szegénynek és pozitív rezgésűnek, hiszen ezt adja majd tovább nekünk.

Stresszoldó kezelések - Napraforgó Kineziológia